Ze Špindlerovy boudy přes Polsko do Horní Malé Úpy
Mapa

Cyklobusem vyjedete na Špindlerovu boudu, prudkým klesáním sjedete cca 4 km do Polska, odbočíte vpravo na mezinárodní cyklotrasu ER2 a po ní vyjedete zpět do Čech až na Pomezní Boudy na Horní Malé Úpě.

Na cyklotrase uvidíte pohled na Krkonoše z polské strany, který je naprosto odlišný díky své strmosti od pohledu, který známe z české strany. Krkonošským cyklobusem vyjedete na Špindlerovu boudu, prudkým klesáním sjedete do Polska na křižovatku u parkoviště (cca 4,5 km), kde odbočíte vpravo na mezinárodní cyklotrasu ER2. Cestou zvaná Droga Sudecka dojedete až do osady Borowice, kterou objedete zprava. Míjíme Borowickie Skalki, za kterými odbočíte vpravo. Na další křižovatce cca po 1,5 km opět odbočíte vpravo na Karpacz Gorny (kostelík Wang).

Po ER2 sjíždíte okolo hotelu Gołębiewski a přejedete potok Lomnica. Zprava objedete Ksiežu Goru a kolem westernového městečka (Western City) míříte stále po ER2 směrem do Krzaczyna (část města Kowary). Do centra města nesjíždíte, ale po ER2 pokračujte přes Jedlinky a glaz pamiatkowy. Cesta zvaná Žolta Droga vás povede nad Gorne Kowary (Park Miniatur, radonové lázně, podzemní štoly). Stále stoupáte po ER2 až přijedete na hlavní silnici vedoucí na Pomezní Boudy. Zde odbočíte vpravo a vyjedete na Pomezní Boudy na Horní Malou Úpu.

• Délka: 36 km
  • Zajímavosti: kostelík Wang Karpacz, Park Miniatur, radonové lázně, podzemní štoly Kowary, Pomezní Boudy

Informace

Poznejte Krkonoše na kole

Nebojte se vyrazit na kolo do nejvyšších hor. Více než 900 km cyklotras vás provede přírodou, kterou jinde neuvidíte.

Ze Špindlerovy boudy přes Polsko do Horní Malé Úpy

Dovolená s dětmi v Krkonoších

Naplňte rodinný čas v Krkonoších pohybem v přírodě, poznáním, zábavou a pohádkovým dobrodružstvím. Vybrali jsme pro vás ta nejlepší místa, naplánovali trasy, připravili dobrodružný lov razítek a víme, kam se schovat při špatném počasí.