U Moravské boudy
Mapa

Se sáňkami k Moravské boudě

Ideální rodinný výlet. Kopec nahoru zdoláte v autobuse a kopec dolů na sáňkách. Zbyde tak spousta energie na pořádnou koulovačku s úžasnými výhledy u Moravské boudy.

Ve Špindlu zaparkujte na parkovišti P2 Hromovka. Nachází se přímo u autobusového nádraží. Odtud vás autobus vyveze až na hřebeny, konkrétně na Špindlerovu boudu. Odtud vyrazíte pěšky po červeně značené cestě česko-polského přátelství směrem k Petrově a Moravské boudě.

Jízdní řád autobusu

Jelikož se pohybujete po hřebeni, terén je nenáročný a zvládnete ho i s malými dětmi. Na rozcestí pod Petrovou boudou odbočte vlevo - je to zkratka, která vás zavede rovnou k Moravské a ušetříte dětem stoupání. Přes léto je na této cestě umístěna naučná stezka Správy KRNAP Krkonošská zvířátka.

Když vyjdete z lesa na lučinu u Moravské boudy, otevře se vám krásný výhled. Můžete tu chvíli posedět a využít občerstvení. Pak už vás čeká jen pořádná jízda dolů - sedněte na sáňky a přes Davidovy boudy dojeďte až do Špindlu. Pozor- kopec je v některých úsecích prudký a též budete jednou křižovat silnici. Buďte tedy opatrní.

Záchytné body a možnosti občerstvení

Špindlerova bouda

V nadmořské výšce 1208 m n. m. přímo na česko-polské hranici nabízí zázemí již od roku 1784. Vyvezou vás k ní pravidelné autobusové linky ze Špindlu.

Moravská bouda

Typická horská bouda, jedna z mála s autentickou tváří. Obklopena loukami a pastvinami, které otevírají krásné výhledy. Nabízí občerstvení i ubytování.