Za Harrachova do Poniklé
Mapa

Z Harrachova do Poniklé

Harrachov - Poniklá

Do Harrachova můžete pohodlně dojet Krkonošským cyklobusem přímo ke sklárně. Odtud vyjedete po silnici směr Polsko. Po 2,5 km odbočte vpravo na cyklotrasu K2. Po začátečním prudším stoupání dojedete až na Krakonošovu snídani už téměř po vrstevnici bez větších kopců. Odsud se dejte po cyklotrase K2B na rozcestí Kládová cesta a odbočte vlevo na cyklotrasu K1A přes Ručičky a Dvoračky, kde se můžete občerstvit. Následuje prudký sjezd. Z rozcestí Vidlice po cyklotrase K8A pojedete přes Rezek do Horní Dušnice a dále vlevo po cyklotrase K8 přes Jestřabí v Krkonoších až do Poniklé. Dále z Poniklé můžete využít vlak anebo pokračovat na kole.

Informace

Lokalita
GPX soubor
formát gpx (301.9 KB)
Poznejte Krkonoše na kole

Nebojte se vyrazit na kolo do nejvyšších hor. Více než 900 km cyklotras vás provede přírodou, kterou jinde neuvidíte.

Za Harrachova do Poniklé

Dovolená s dětmi v Krkonoších

Naplňte rodinný čas v Krkonoších pohybem v přírodě, poznáním, zábavou a pohádkovým dobrodružstvím. Vybrali jsme pro vás ta nejlepší místa, naplánovali trasy, připravili dobrodružný lov razítek a víme, kam se schovat při špatném počasí.