Za Harrachova do Poniklé
Map

Z Harrachova do Poniklé

Harrachov - Poniklá

Do Harrachova můžete pohodlně dojet Krkonošským cyklobusem přímo ke sklárně. Odtud vyjedete po silnici směr Polsko. Po 2,5 km odbočte vpravo na cyklotrasu K2. Po začátečním prudším stoupání dojedete až na Krakonošovu snídani už téměř po vrstevnici bez větších kopců. Odsud se dejte po cyklotrase K2B na rozcestí Kládová cesta a odbočte vlevo na cyklotrasu K1A přes Ručičky a Dvoračky, kde se můžete občerstvit. Následuje prudký sjezd. Z rozcestí Vidlice po cyklotrase K8A pojedete přes Rezek do Horní Dušnice a dále vlevo po cyklotrase K8 přes Jestřabí v Krkonoších až do Poniklé. Dále z Poniklé můžete využít vlak anebo pokračovat na kole.

Information

Location
GPX soubor
format gpx (301.9 KB)
Explore the Krkonose by Bike

Don’t be afraid to take your bike to the highest Czech mountains. More than 900 km of bike trails will take you through landscape that you can’t see elsewhere.

Za Harrachova do Poniklé

Holidays with children in the Krkonose Mountains

Fill your family time in the Krkonose Mountains with movement in nature, exploration, fun and fairy-tale adventures. We've chosen the best places for you, planned routes, prepared an adventurous stamp hunt and know where to hide in bad weather.