Výhled na Dvoračky
Mapa

Z Rokytnice přes Dvoračky do Harrachova

Příjemný výlet, na kterém poznáte dvě významná střediska západních Krkonoš, vás zavede k Huťskému vodopádu nebo do osady Rýžoviště.

Rokytnice nad Jizerou, nám. - po žluté - Rokytnice nad Jizerou, Horní Ves - vlevo po modré - Huťský vodopád – Huťský potok - Sedlo pod Dvoračkami - vlevo po modré - Dvoračky – vlevo po žluté - Dvoračky, rozc. - vpravo po zelené - Pod Lysou horou - Ručičky -  vpravo po zelené - Rýžoviště - Harrachov, parkoviště autobusové nádraží

• Délka trasy: 13,5 km
  • Zajímavosti na trase: Budova radnice, Rokytnice nad Jizerou - Huťský vodopád - Včelí naučná stezka hraběte Harracha
  • Možnost občerstvení: Dvoračky, restaurace Štumpovka
  • Doprava: linkovými autobusy, v létě linka č. 1 Krkonošských cyklobusů
  • Parkování: Parkoviště Tesco, Rokytnice nad Jizerou - Parkoviště autobusové nádraží, Harrachov

Zajímavosti na trase

Vyhlídková věž radnice

Vystoupejte do podkroví radnice a dále po 88 schodech na vyhlídkový balkon 37 m vysoké radniční věže. Z vyhlídkového balkonu je krásný výhled na...
Radnice v Rokytnici nad Jizerou

Huťský vodopád

Ve svazích Lysé hory nad Rokytnicí nad Jizerou se nachází Huťský vodopád. Je obklopen bukovými lesy, které mu dodávají velice osobitou atmosféru. Padá z výšky téměř 17 metrů a je velmi snadno dostupný po modře značené cestě z Rokytnice nad Jizerou na Dvoračky. Můžete z ní krátce odbočit k vyhlídkové terásce se zábradlím a poté pokračovat třeba do Harrachova.

Lesnická a myslivecká expozice Šindelka

V budově, která je v Harrachově známá jako Šindelka, se od počátku 19. století vyráběla střešní krytina – šindel. Dnes je žulový dům jako jedna z...
Šindelka

Ski museum

Ve Ski museu v Harrachově jsou k vidění vítězné poháry i medaile úspěšných harrachovských lyžařů. Expozice mapuje vývoj harrachovského lyžování i...
Ski museum Harrachov

Informace

Dovolená s dětmi v Krkonoších

Naplňte rodinný čas v Krkonoších pohybem v přírodě, poznáním, zábavou a pohádkovým dobrodružstvím. Vybrali jsme pro vás ta nejlepší místa, naplánovali trasy, připravili dobrodružný lov razítek a víme, kam se schovat při špatném počasí.